Lise1dha
mandag 28. januar 2008
Hei.
Jeg heter Lise Marie og går på bjørkelangen 1dha design & håndverk.
Skoleblogg..
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Bloggarkiv
▼
2008
(2)
▼
januar
(2)
Uten tittel
Hei.Jeg heter Lise Marie og går på bjørkelangen 1d...
Om meg
Lise1dha
Vis hele profilen min